Regulamin rezerwacji pokoi oraz zapłaty za pobyt w Domu Gościnnym MARINA
Postanowienia niniejszego Regulaminu regulują zasady dokonywania rezerwacji, ważności rezerwacji, anulowania rezerwacji, płatności za rezerwację i pobyt.
SPOSÓB DOKONANIA REZERWACJI
1. Dom Gościnny „Marina” przyjmuje rezerwację po zgłoszeniu:
• osobistym,
• telefonicznym,
• faksowym,
• mailowym,
• przy pomocy formularza rezerwacji dostępnego na stronach internetowych:
www.marinadzwirzyno.pl
Rezerwacja zgłoszona w jeden z powyższych sposobów ma charakter rezerwacji wstępnej.
2. Warunkiem koniecznym dla potwierdzenia i skuteczności rezerwacji jest uiszczenie przedpłaty w formie zadatku (przelewem lub gotówką)
w wysokości 30% całkowitej wartości rezerwowanego pobytu (zaokrąglonej do 100 zł wzwyż), uiszczonej do 3-ch dni roboczych od daty zgłoszenia rezerwacji.
3. Po wpływie kwoty wskazanej w pkt. 2 oraz potwierdzeniu dostępności wstępnie zarezerwowanego pokoju, rezerwacja otrzymuje status rezerwacji
potwierdzonej.
4. Rezerwacja jest nieskuteczna w przypadku:
• nieuiszczenia przedpłaty w sposób określony w pkt. 2 lub
• wpływu przedpłaty po skutecznej rezerwacji pokoju w międzyczasie przez inną osobę.
W takim wypadku Gościowi zostanie zwrócona równowartość dokonanej przedpłaty.
5. Wpłaty zadatku dokonuje się na rachunek bankowy:
PKO BP Kołobrzeg nr 89 1020 2821 0000 1902 0002 4174
BIG – BPKOPLPW
IBAN – PL 89 1020 2821 0000 1902 0002 4174
ANULOWANIE REZERWACJI
6. Rezygnacja z pobytu w Domu Gościnnym „Marina” (bez względu na przyczynę) skutkuje anulowaniem rezerwacji. Rezygnacja dla swej ważności
wymaga formy pisemnej. W wypadku rezygnacji przedpłata wpłacona tytułem zadatku nie jest zwracana przez Dom Gościnny „Marina”.
7. Jeżeli Gość nie przyjedzie do Domu Gościnnego „Marina” w terminie uzgodnionym w rezerwacji, po upływie jednej doby Dom Gościnny traktować
będzie brak przyjazdu także jako rezygnację z zamówienia. W przypadku opóźnienia przyjazdu o więcej niż jedną dobę Gość powinien
z wyprzedzeniem powiadomić Dom Gościnny aby zarezerwowany pokój był zablokowany na kolejną dobę.
8. Dom Gościnny „Marina” w wypadku anulowania rezerwacji na skutek zajścia wyjątkowych i udokumentowanych przez gościa zdarzeń losowych
(np.: śmierć, ciężka choroba) może odstąpić od zasady określonej w punkcie 6, zdanie drugie i podjąć decyzję o zwrocie wpłaconego zadatku.
ZAPŁATA ZA POBYT
9. Zapłata za pobyt następuje z góry, w dniu przyjazdu.
10. Przy wcześniejszym wyjeździe Gościa Dom Gościnny „Marina” nie zwraca pobranego wynagrodzenia oraz kosztów jednostronnego odstąpienia od zawartej umowy.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
11. Zgłaszający rezerwację jest odpowiedzialny za prawidłowe wypełnienie danych w formularzu rezerwacyjnym. Dom Gościnny „Marina” nie bierze
odpowiedzialności za nieprawidłowy wybór terminu przyjazdu lub błędne wypełnienie formularza danych.
12. Dom Gościnny „Marina” nie ponosi odpowiedzialności za niedostępność systemu rezerwacji on Line wynikłych bez jego winy i innych czynników
niezależnych.
13. W trakcie dokonywania rezerwacji dokonujący rezerwacji wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych serwisu.
Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu rezerwacji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 28.09.1997 o ochronie danych osobowych.
AKCEPTACJA REGULAMINU
Zaznaczenie opcji „akceptuję regulamin” oznacza, iż Gość rozumie i wyraża zgodę na warunki w niej umieszczone. Brak akceptacji Regulaminu spowoduje brak możliwości Rezerwacji.